Оплата і доставка

Способи оплати

Післяплата
Оплата кур'єрові по м. Київ
Оплата під час самовивезення по м. Київ
Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок

Способи доставки

Самовивіз
Київ, вул. Василя Тютюнника (Анрі Барбюса) 5Б (Поруч (7-10 хв.) ст. м. Олімпійська)
Безкоштовно
Сьогодні з 12:00 до 16:00
Отримання замовлення у пункті самовивозу за попередньою домовленістю.
Нова Пошта
80 - 200 ₴
Відправлять сьогодні
Доставлять за 1–7 днів
Кур'єр компанії
Київ
150 ₴
Сьогодні з 16:00 до 20:00
Доставлять за 1–3 дні
Доставка замовлення курєром за адресою за попередньою домовленістю.

Регіони доставки

Україна
Одеська обл.
Одеса
Харківська обл.
Харків
Дніпропетровська обл.
Дніпро
Кам'янський
Кривий Ріг
Київська обл.
Біла Церква
Запорізька обл.
Запоріжжя
Хмельницька обл.
Хмельницький
Херсонська обл.
Херсон
Вінницька обл.
Вінниця
Сумська обл.
Суми
Київ
Тернопільська обл.
Тернопіль
Миколаївська обл.
Миколаїв
Полтавська обл.
Кременчук
Полтава
Кіровоградська обл.
Кропивницький
Житомирська обл.
Житомир
Рівненська обл.
Рівне
Львівська обл.
Львів
Чернівецька обл.
Чернівці
Черкаська обл.
Черкаси
Чернігівська обл.
Чернігів
Волинська обл.
Луцьк
Закарпатська обл.
Ужгород
Івано-Франківська обл.
Івано-Франківськ

Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» , споживач має право на повернення та обмін товару. Товари належної та неналежної якості мають різні умови повернення.

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту передачі покупцю непродовольчого товару (якщо триваліший термін не оголошений продавцем) у місці придбання або інших місцях, оголошених продавцем, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в даного продавця.

Товар належної якості можна повернути або обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:

  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;
  • збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплекту не порушено.

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися із представниками інтернет-магазину для отримання інформації про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.

Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 (семи) банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:

  • При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
  • При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.
  • При оплаті товару банківським переказом або в інший спосіб, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Якщо вам не вдалося зв'язатися з продавцем, зателефонуйте до служби підтримки порталу за номером +38 (044) 344-82-53

Винятки

  1. Продавець має право відмовити у поверненні та обміні непродовольчого товару належної якості, якщо він входить до Переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
  2. Споживач має право вимагати повернення або обмін непродовольчого товару через 30 днів, якщо він є технічно складним, відповідно до Переліку технічно складних товарів.
Ознайомитись з Переліками та умовами ви можете за посиланням

Умови гарантії

Весь асортимент інтернет-магазину "День Ангела" має гарантію якості від виробника. Перед відправкою, замовлений товар перевіряють наші менеджери. Замовлення, яке Вам надсилаємо, застраховане перевізником.
У разі пошкодження або втрати вантажу матеріальну відповідальність несе служба доставки.
Важливо! Перевірку замовлення на предмет цілісності упаковки та вмісту потрібно здійснювати на місці у відділенні служби доставки Вашого населеного пункту.
За наявності зовнішніх пошкоджень упаковки або пошкоджень вмісту посилки вимагайте від працівників філії доставки задокументувати це і відмовляйтесь від посилки, інформуючи нас про деталі інциденту по телефону!
У такому випадку ми здійснюємо заміну товару на непошкоджений у найшвидший термін а покупець не несе ніяких додаткових витрат.
При умові, що товар не був пошкоджений, після його отримання у відділенні перевізника, може бути здійснене повернення або заміна цього товару на інший. У такому випадку повернення або заміна товару відбувається за рахунок оплати покупцем вартості послуг пересилки цього товару.